Palveluhallinnalla tarkoitamme kokonaisuutta, jonka avulla haluamme taata sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen ja asiakastyytyväisyyden kaikkiin tuotteisiimme ja palveluihimme liittyen.
Palveluhallintaan liitetään mukaan asiakasprofiilikohtaisesti mm. palveluvastaava, säännölliset seurantatapaamiset ja muut asiakaskohtaiset lisäelementit.
Uusille asiakkaillemme tarjoamme palveluhallinnan avulla joustavan tavan hyödyntää ja perehtyä laajaan tuote- ja palvelutarjontaamme määräajaksi. Asiakkaana saat käyttöösi mm. tuki- ja verkkokoulutusalustamme sekä oman palveluvastaavan. Palveluvastaaja, yhdessä myyntivastaavan kanssa varmistaa, että ohjelmiemme käyttö sujuu saumattomasti ja tehokkaasti alusta alkaen.
Onko organisaatiosi koulutusasiat ajan tasalla? Arkance Systemsin koulutustarjonnan avulla luot kilpailuetua, riskihallintaa ja laatua omaan toimintaasi.
Onko ohjelmiston käytössä vaikeuksia, eikö se toimi niin kuin pitäisi tai etkö yksinkertaisesti saa siitä kaikkea irti? Silloin tukitiimimme auttaa...
Tietomallintaminen on tärkeä osa modernia rakennushankkeiden suunnittelua, toteutusta ja ylläpitoa.
Organisaation kapasiteettitarpeet voivat muuttua huomattavasti lyhyessä ajassa tai asiakkaalla on tarve, johon hänellä ei ole oikeaa osaamista. Arkance Systems voi...
Käytettävissänne on laaja joukko Arkance Systemsin asiantuntijoita, joiden avulla tehostat toimintaprosessia.