Palveluhallinnalla tarkoitamme kokonaisuutta, jonka avulla haluamme taata sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen ja asiakastyytyväisyyden kaikkiin tuotteisiimme ja palveluihimme liittyen.
Palveluhallintaan liitetään mukaan asiakasprofiilikohtaisesti mm. palveluvastaava, säännölliset seurantatapaamiset ja muut asiakaskohtaiset lisäelementit.
Uusille asiakkaillemme tarjoamme palveluhallinnan avulla joustavan tavan hyödyntää ja perehtyä laajaan tuote- ja palvelutarjontaamme määräajaksi. Asiakkaana saat käyttöösi mm. tuki- ja verkkokoulutusalustamme sekä oman palveluvastaavan. Palveluvastaaja, yhdessä myyntivastaavan kanssa varmistaa, että ohjelmiemme käyttö sujuu saumattomasti ja tehokkaasti alusta alkaen.
Jatkuvan palvelun avulla takaamme asiakkaille ja käyttäjille ohjelmistojen ja sovellusratkaisujen mahdollisimman korkean käytettävyyden.
Oletko kyllästynyt hukkaamaan aikaa tiedon etsimiseen useasta lähteestä? Onko organisaationne tieto pirstaloitunut useaan lähteeseen, jotka eivät keskustele toistensa kanssa?
Käytettävissänne on laaja joukko Arkance Systemsin asiantuntijoita, joiden avulla tehostat toimintaprosessia.
Tietomallintaminen on tärkeä osa modernia rakennushankkeiden suunnittelua, toteutusta ja ylläpitoa.
Onko organisaatiosi koulutusasiat ajan tasalla? Arkance Systemsin koulutustarjonnan avulla luot kilpailuetua, riskihallintaa ja laatua omaan toimintaasi.