Ota yhteyttä
Ota yhteyttä myyntiin

Jatkuva palvelu

Jatkuvan palvelun avulla takaamme asiakkaille ja käyttäjille ohjelmistojen ja sovellusratkaisujen mahdollisimman korkean käytettävyyden.

Jatkuva palvelu on aina sopimuspohjaista. Tyypillisesti siihen sisältyy palvelutasovaatimukset (SLA) sekä nimetty palvelupäällikkö, joka hoitaa kokonaisuutta yhdessä asiakkaan edustajien kanssa erikseen sovittujen menettelytapojen mukaisesti. Jatkuva palvelu räätälöidään aina asiakastarpeen ja -vaatimusten mukaisesti. 

Jatkuviin palveluihin voi kuulua mm. käyttäjien ja lisenssien hallinta (käyttähallinta), korkeatasoinen asiakastuki, tarvittaessa käyttöpalvelut (palvelimet), sovellusten ylläpito, käyttöönottopalvelut, seurantapalaverit, pääkäyttäjäpalvelut, pienkehitystyöt sekä muut asiakkaan kanssa sovitut lisäpalvelut.

 

Sopimuspohjainen jatkuva palvelu on tärkeä etenkin kriittisissä järjestelmissä tai palveluissa, joissa keskeytykset tai toimintahäiriöt voivat aiheuttaa merkittäviä haittoja käyttäjille. Tavoitteena on tarjota asiakkaille jatkuvaa tukea, ylläpitoa ja parannuksia palvelun käytön aikana.  

Arkance Systemsillä on ilo palvella useita isoja asiakkuuksia, jotka hyödyntävät toimittamaamme jatkuvan palvelun kokonaisuutta oman toimintansa turvaamiseen.   

Aiheeseen liittyvää

Ota yhteyttä

    Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Jos haluat olla yhteydessä tukipalveluumme, klikkaa tästä


    * Tähdellä merkityt ovat pakollisia

      Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Jos haluat olla yhteydessä tukipalveluumme, klikkaa tästä


      * Tähdellä merkityt ovat pakollisia

      Close