Jatkuvan palvelun avulla takaamme asiakkaille ja käyttäjille ohjelmistojen ja sovellusratkaisujen mahdollisimman korkean käytettävyyden.
Jatkuva palvelu on aina sopimuspohjaista. Tyypillisesti siihen sisältyy palvelutasovaatimukset (SLA) sekä nimetty palvelupäällikkö, joka hoitaa kokonaisuutta yhdessä asiakkaan edustajien kanssa erikseen sovittujen menettelytapojen mukaisesti. Jatkuva palvelu räätälöidään aina asiakastarpeen ja -vaatimusten mukaisesti.
Jatkuviin palveluihin voi kuulua mm. käyttäjien ja lisenssien hallinta (käyttäjähallinta), korkeatasoinen asiakastuki, tarvittaessa käyttöpalvelut (palvelimet), sovellusten ylläpito, käyttöönottopalvelut, seurantapalaverit, pääkäyttäjäpalvelut, pienkehitystyöt sekä muut asiakkaan kanssa sovitut lisäpalvelut.
Sopimuspohjainen jatkuva palvelu on tärkeä etenkin kriittisissä järjestelmissä tai palveluissa, joissa keskeytykset tai toimintahäiriöt voivat aiheuttaa merkittäviä haittoja käyttäjille. Tavoitteena on tarjota asiakkaille jatkuvaa tukea, ylläpitoa ja parannuksia palvelun käytön aikana.
Arkance Systemsillä on ilo palvella useita isoja asiakkuuksia, jotka hyödyntävät toimittamaamme jatkuvan palvelun kokonaisuutta oman toimintansa turvaamiseen.
Oletko kyllästynyt hukkaamaan aikaa tiedon etsimiseen useasta lähteestä? Onko organisaationne tieto pirstaloitunut useaan lähteeseen, jotka eivät keskustele toistensa kanssa?
Onko organisaatiosi koulutusasiat ajan tasalla? Arkance Systemsin koulutustarjonnan avulla luot kilpailuetua, riskihallintaa ja laatua omaan toimintaasi.
Käytettävissänne on laaja joukko Arkance Systemsin asiantuntijoita, joiden avulla tehostat toimintaprosessia.
Organisaation kapasiteettitarpeet voivat muuttua huomattavasti lyhyessä ajassa tai asiakkaalla on tarve, johon hänellä ei ole oikeaa osaamista. Arkance Systems voi...
Tietomallintaminen on tärkeä osa modernia rakennushankkeiden suunnittelua, toteutusta ja ylläpitoa.